Fiscale verhoogde investeringsaftrek van 25% voor investeringen in websites/webshops nog tot eind 2022.
Nog tot eind 2022 geldt er een verhoogde investeringsaftrek van 25% (voor o.a. websites en webshops). Deze verhoogde investeringsaftrek is van toepassing, op eenmanszaken, vrije beroepen en op ondernemingen die voldoen aan de fiscale definitie van kleine vennootschap. Niet geldig voor Google Ads noch online marketing.
RECHT UIT DE WETGEVING:
*Natuurlijke en kleine vennootschappen kunnen er ook voor opteren om voor digitale investeringen het percentage van 25% toe te passen ‘voor de investeringen die zijn verkregen of tot stand gebracht tussen 12 maart 2020 en 31 december 2022’.
Alle info hierover via : https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/subsidiedatabank/investeringsaftrek
![](https://krachtigonline.be/wp-content/uploads/2022/07/Google-Ads-Coupon-E400-1-1024x1024.jpg)
SAMENGEVAT:
Wanneer je een website of webshop koopt voor 31 december 2022, kan je nog genieten van de verhoogde investeringsaftrek van 25%.
Een mooi voordeel waar je in 2022 nog kunt gebruik van maken.
Heb je interesse in een voordelige website of webshop?
Laten we kennismaken en kijken wat voor jou de beste opties zijn.
Meer lezen?
![LTF opendeur](https://krachtigonline.be/wp-content/uploads/2024/05/LTF-opendeur-1-683x1024.jpg)
Inflatables: De Nieuwe Ster aan de Marketinghemel?
Inflatables, de opgeblazen reclamepoppen die steeds vaker op straat verschijnen, zijn aan een opmars bezig als een krachtig marketinginstrument. Bij Krachtig Online hebben we onlangs
![Hoe solliciteren voor een marketing vacature](https://krachtigonline.be/wp-content/uploads/2024/01/Hoe-solliciteren-voor-een-marketing-vacature--1024x682.webp)
Hoe solliciteren voor een marketing vacature?
Ben je op zoek naar een vacature binnen marketing? Dan is deze blog voor jou! Het vinden van de juiste marketingbaan kan een spannende, maar
![Employer Branding](https://krachtigonline.be/wp-content/uploads/2024/01/AdobeStock_100186020-1024x600.webp)
Employer branding 7 tips anno 2024
Employer branding blijft een cruciaal aspect van HR en talentacquisitie, zelfs in 2024. Het aantrekken en behouden van toptalent is voor organisaties van alle groottes