Marketing bureau Westerlo gezocht?

Marketing bureau vlakbij Westerlo gezocht voor jouw bedrijf?

Marketing bureau bij Westerlo gezocht? Gelukkig zitten wij in de Kempen, te Geel. Ideaal gelegen voor jouw bedrijf dus.

Onze marketeers zitten inhouse in ongeveer 80 bedrijven in de provincie Antwerpen. Dit is onze regio. In Oost- en West-Vlaanderen doe je best beroep op marketing bureaus dichter daar in de buurt. 

Onze specialiteit als marketing bureau is dus inhouse marketing. Onze marketeers bij jou op de werkvloer. Wij voeren alles van marketing uit, van A tot Z. Van de initiële strategie tot alle sociale media, inclusief webdesign, tot zelfs de bestickering van je firma.

Ons motto: Jouw succes is ook ons succes!

We rise by lifting others

marketing bureau Mol

Marketing bureau naast Westerlo met een uniek INHOUSE MARKETING concept

Geen praatjes meer van op afstand, wij komen onze marketing uitvoeren bij jou op kantoor. Tenminste als jij dat zou willen. Op deze manier is alles 100% transparant. Je kan ten allen tijde meekijken met onze inhouse marketeers. Overleggen met je marketeers was nog nooit zo eenvoudig. 

NOG UNIEKER – Inhouse Marketing met een Professionele Canon (R5 of R6) Camera. 

Op heden kwamen we nog geen marketing bureau in de buurt van Westerlo tegen met identiek hetzelfde format. Onze marketeers krijgen bij ons een interne opleiding met een professionele Canon Camera (R5 of R6). Op deze manier kunnen wij altijd bij jou foto’s en video’s maken en bewerken.

Professionele foto’s en video’s zijn altijd mee inbegrepen in onze dagprijs (€600/dag of €75/u excl.btw). Dit spaart jou als bedrijf opnieuw zware kosten uit. Verder kan er heel gemakkelijk professionele content gemaakt worden.

Een online marketing bureau biedt vele voordelen:

sidney foulon

Meer mond-aan-mond-reclame via online & offline marketing

Je bedrijf zal voornamelijk via mond-aan-mond-reclame nieuwe prospecten genereren. Door online en offline meer in the picture te komen, zullen bestaande klanten ook sneller aan jou denken en meer vertellen over jou aan anderen. Zo wordt je mond-aan-mond-reclame sterker. 

 

Wat zijn de moeilijkheden van mond-aan-mond-reclame? 

Door online & offline professioneel aanwezig te zijn via een marketing bureau, is het mogelijk om die leuke klantenverhalen ook online bekend te maken. Op die manier komen veel meer nieuwe prospecten dit te weten. 

Vervolgens kan dit ook systematisch geadverteerd worden, waardoor er meer consistent nieuwe klanten zouden moeten instromen en je bedrijf hierdoor gelijkmatiger te groeien

Marketingbureau in Westerlo met meetbare marketing?

Op heden zal je vaak moeten gissen van waar die nieuwe klanten komen. Komen ze via sociale media, via Google Ads, via andere kanalen of toch gewoon via bestaande klanten? 

Wij maken online marketing graag zo meetbaar mogelijk. Je kan de resultaten van de online campagnes maandelijks opvolgen op verschillende manieren. Ten eerste traceren we (via allerlei trackers op je website) via welk kanaal ze op je website komen. 

Onze marketing experts op jouw bedrijf houden je dan ook graag op de hoogte met een duidelijke en open communicatie over resultaten. Door de rechtstreekse terugkoppeling kunnen campagnes ook sneller en efficiënter bijgestuurd worden.

Trackers zijn digitale tools of technologieën die je online activiteiten volgen, zoals websites die je bezoekt, zoekopdrachten en clicks. Ze verzamelen gegevens om je gedrag te begrijpen en advertenties aan te passen aan jouw interesses en voorkeuren.

Op die manier kan je zien welke online kanalen en welke campagnes het best werken voor je bedrijf. Vervolgens kan je deze opschalen als je graag nog meer klanten wenst. Zo focussen wij enorm naar een zo hoge mogelijke return on investment. Quote Yannick Meeus, zaakvoerder Krachtig Online : “Online Marketing moet altijd geld opbrengen voor de klant!”

Vergelijk dit bijvoorbeeld met een advertentie in een papieren krant. Er is geen enkele manier om accuraat te weten te komen hoeveel mensen het artikel naar jouw website heeft gebracht. De resultaten van een online marketingcampagne zijn wel meetbaar! Wij, als marketing bureau gelegen vlak naast Westerlo, helpen je graag bij het opzetten van de juiste trackingtools

Heb je toch nog vragen over de marketingactiviteiten? Roep dan even jouw Inhouse Marketeer erbij en die beantwoordt in no time jouw vragen. 

online marketing bureau

Inhouse marketing experts op jouw bedrijf?

Online marketing in Westerlo voeren helpt jouw bedrijf groeien… als het goed uitgevoerd wordt door een professioneel marketing bureau dat de streek van Westerlo goed kent.

Dit is waarom het belangrijk is om mensen met ervaring en knowhow in te schakelen. Een verloren investering ziet niemand graag.

Een marketingafdeling (of persoon) aannemen is een grote kost (gemiddeld €5.000 tot €6.000 per maand). Deze kost kan je drastisch reduceren door een online marketing bureau in te schakelen dat de nodige expertise in huis heeft en professionele Inhouse Marketeers aanlevert. Op deze manier haal je een heel team van specialisten in huis dat goed samenwerkt én veel goedkoper is dan zelf een werknemer aan te nemen. 

Hoeveel kost het om je online marketing door Krachtig Online te laten uitvoeren? Dat lees je hieronder nog. 

Marketing bureaus beschikken tevens over de nodige tools die ze nodig hebben om van online marketing een succes te maken. Deze tools (bvb. Ahrefs, om je SEO te verbeteren) zijn vrij duur, dus vaak geen optie voor kleinere bedrijven. Door een marketing bureau in te schakelen vermijd je ook deze kosten. Jouw Inhouse Marketing expert geeft je daarbij ook graag een woordje uitleg over al deze (soms) ingewikkelde tools zodat jij helemaal up-to-date blijft in de digitale wereld

Jouw online marketing laten uitvoeren door specialisten?

Veel marketeers hebben weinig ervaring in de online marketingsector omdat deze vrij nieuw is. Het kan dus een hele opgave zijn om werknemers te vinden die voor online marketing kunnen zorgen. Een goed online marketing bedrijf heeft deze expertise in huis. Krachtig Online brengt deze expertise rechtstreeks tot in jouw bedrijf met jouw persoonlijke Inhouse Marketeer

Online marketing bestaat uit veel verschillende takken die allemaal belangrijk zijn. Een team samenstellen dat al deze takken als hun broekzak kent, is dus geen gemakkelijke opgave. Denk aan SEA (Search Engine Advertising), SEO (Search Engine Optimisation), grafisch design en platformen zoals Google en Facebook.

In ons team heeft ieder z’n eigen specialisatie. Op die manier kunnen we telkens heel diepgaan inzoomen op elk van de nodige online marketing technieken.  

Anton

Belangrijkste activiteiten van een marketing bureau regio Westerlo?

inhouse marketing expert - stijn

Zoals eerder vermeld bestaat online marketing uit verschillende segmenten die samenwerken om de beste resultaten te verkrijgen. Welke zijn deze aspecten?

Marketing strategie

Een goed uitgewerkt marketingplan is essentieel om van start te gaan met inhouse marketing. Om dit op te stellen moeten we weten hoe het met jouw bedrijf gesteld is en welke stappen je al hebt gezet in de digitale wereld.

 

Heb je een pagina op Facebook, Instagram en LinkedIn? Heb je op deze sociale media al posts gemaakt? Presteerden ze goed of was je aanpak niet zo efficiënt? Welke producten en diensten hebben de hoogste ROI? Hoe presteert jouw huidige website?

 

Nadat we het benodigde inzicht verworven hebben, kunnen we aan de slag met een creatief plan op te stellen. Het doel van dit plan? Jouw meest rendabele producten en diensten in de spotlight zetten via verschillende online kanalen.

Heb je zelf ideeën? Doe zeker beroep op ons marketing bureau (regio Antwerpen – Kempen) en gebruik onze expertise en ervaring om je te helpen met het rendabel maken van jouw idee. Als we denken dat het idee beter lijkt dan het effectief zal zijn, dan zeggen we dit ook.

 

Eerlijke communicatie tussen klant en marketingbureau zorgt voor de beste resultaten!

Inbound marketing

Inbound marketing is een vorm van marketing waarin je op zoek gaat naar de juiste doelgroepen en je campagne hierop afstemt. Wat houdt het concreet in?

 

  • Contentcreatie voor je buyer persona’s: bepalen van relevante doelgroepen op basis van leeftijd, geslacht, frustraties, dromen etc.
  • Content vindbaar maken via zoekmachines: ervoor zorgen dat de buyer persona’s je content vinden via zoekmachines (SEO), advertenties in de zoekmachines (SEA), social media etc.
  • CRO (Conversion Rate Optimization): UX (User Experience) optimaliseren zodat gebruikers tevreden zijn over je site en verder lezen, bezoekers naar een aankoop of contact leiden etc.

 

Het grootste voordeel van inbound marketing is dat de ROI (Return On Investment) heel meetbaar is. Verder is het wel een redelijk grote investering en een langdurig proces. Continu herbekijken en bijsturen waar nodig is key. Kortom, inbound marketing is een investering om zowel op korte als lange termijn fantastische resultaten te bereiken.

Social Media Marketing

Eén van de beste online kanalen om te groeien als bedrijf is sociale media zoals Facebook, Instagram, LinkedIn… Door hierop aanwezig te zijn en relevante posts te maken, kan je rendement enorm verhogen.

 

Posts over producten, diensten, jouw team, acties etc. zorgen er samen voor dat jouw bedrijf groeit in naam en omzet. Nog een belangrijk aspect van online marketing is inspelen op trends, seizoenen en feestdagen.

 

Deze momenten zijn een goede kans om een boost in verkopen te realiseren. Denk bijvoorbeeld aan een paasactie die 10% korting biedt. Met de juiste visuals en een activerende tekst leidt dit tot een mooie boost en meer consumenten die jouw bedrijf of merk kennen.


Belangrijk om in het achterhoofd te houden: nummers op sociale media zoals likes en comments zijn niet evenredig met conversies en trouwe klanten. Dus ook niet met rendement!

Facebook

Facebook is het grootste social media platform in de wereld. Posts om te informeren, activeren en converteren horen hier allemaal thuis. Je kan ook adverteren op Facebook, als echte advertentie of om een posts aan niet-volgers te laten zien. Deze laatste is meestal de beste vorm omdat de posts ook op de pagina van jouw bedrijf te zien blijven.

 

Een mooie foto en een tekst die erbij past zorgen voor een kwalitatieve post. Adverteer posts meteen als je ze online zet om het initiële bereik te vergroten en dus meer mensen ineens te bereiken. Het aantal toegestane tekens per post is beperkt. Het is dus niet gemakkelijk om alle info die je wilt overbrengen in de post te krijgen.

 

Posts worden organisch getoond aan Facebookgebruikers op basis van 4 pijlers:

  • Affiniteit: de relatie die de gebruiker heeft met degene die de post gemaakt heeft. Heeft hij/zij al gereageerd op vorige posts of deze geliked?
  • Gewicht: het engagement dat aan de post verbonden is. Is deze al veel geliked of hebben al veel mensen gereageerd?
  • Tijd: hoe oud is de post en hoe lang kijken gebruikers hier gemiddeld naar? Is de post nog relevant of bevat deze verouderde informatie?
  • Type: bevat de post enkel tekst en links of ook een foto of video? Helpt dit Facebook met de gebruiker op hun website/app te houden? Vermijd URL’s in posts omdat Facebook dit om deze reden afstraft.

 

Op Facebook kan je heel gericht adverteren op leeftijd, geslacht en interesses, enkele voorbeelden? Hippe sneakers richt je bijvoorbeeld best op een vrij jong publiek van 18-30 jaar. Vrouwenschoenen naar mannen adverteren is natuurlijk ook geen goed idee.

Advertenties boosten

Advertenties boosten op Facebook is geen goed idee. Facebook kiest dan met behulp van een algoritme aan wie jouw post getoond wordt. Dit algoritme is over het algemeen goed in engagement opwekken zoals likes en comments, maar het zal snel blijken dat dit weinig invloed heeft op conversies en dus ook rendement.

 

Vaak betaal je op deze manier Facebook om jouw post beter te laten lijken dan ze effectief is en zal je deze investering niet terugzien. Schijn bedriegt!

Instagram

Instagram is deel van Meta (Facebook), maar hier is het visuele nog belangrijker. Goede media (zoals video’s en foto’s) spelen hier dus een grotere rol. Instagram Explore werkt anders dan de functie op Facebook zelf. Op Instagram is de pijler van affiniteit groter. Dit wilt zeggen dat je meer posts ziet van vrienden en wat zij ‘geliked’ hebben.

 

Als gebruiker zie je dus minder snel berichten die weinig tot niets met jouw vrienden te maken hebben. Als bedrijf is het zeker interessant om jouw posts te adverteren om ze zo aan jouw doelpubliek te tonen.

TikTok

Dit platform wordt vooral gebruikt door jeugd en is momenteel enorm populair. Ongeveer 1/3 van alle gebruikers van TikTok is boven 25 jaar. Dit lijkt een laag aantal, maar 33% van 1,8 miljoen gebruikers in België zijn er 600.000! Er zit dus zeker potentieel in adverteren op TikTok.

 

TikTok gebruik je best om awareness te creëren rond jouw brand of bedrijf. De conversieratio’s op deze app zijn enorm laag, maar elke post heeft het potentieel om viraal te gaan en bereikt zonder viraal te gaan nog altijd veel mensen.

LinkedIn

LinkedIn wordt vooral gebruikt om B2B te adverteren, maar B2C komt ook voor in beperkte mate. Hier adverteren is een stuk duurder dan op Facebook en Instagram. Je moet een minimumbedrag van €10 per dag instellen.

 

Op LinkedIn kan je ook rechtstreeks adverteren naar de inbox van potentiële klanten. Deze meer persoonlijke manier van adverteren is vaak effectiever dan standaardadvertenties.

 

Omdat LinkedIn gericht is op het professionele leven, zijn niet-betaalde posts op LinkedIn een goede manier om het vertrouwen van klanten te winnen en knowhow uit te stralen als bedrijf. Informeer je volgers over interessante veranderingen in jouw sector, bedrijf…

Stories en reels

Op Facebook en Instagram kan je adverteren met Stories. Deze worden getoond tussen de Stories van de mensen die de potentiële klant volgt. Het grootste voordeel is dat de kloof tussen advertentie en content van vrienden hier heel klein is. Een mooie video doet wonderen als je dit combineert met een doordachte tekst.

 

Naast adverteren, kan je ook Stories op Instagram en Facebook plaatsen die na 24u verdwijnen. Post ze via het account van jouw bedrijf om je potentiële klanten te informeren en jouw engagement een boost te geven.

Content marketing (Copywriting & SEO)

Content marketing is het optimaliseren en aanvullen van content, op zowel de voor- als achtergrond van jouw website. Wat betekent dit concreet?

 

  • Informatie toevoegen die zoekmachines (vooral Google) kunnen koppelen aan relevante zoekwoorden. Onze copywriters herschrijven en vullen jouw teksten aan zodat de zoekmachines jouw website hoger ranken.

 

  • Copywritingprincipes toepassen om de tekst leesbaar te maken voor mensen én zoekmachines, belangrijke zoekwoorden subtiel te herhalen, structuur in de tekst te krijgen door middel van (tussen)titels en effectieve CTA’s (call-to-actions) in de tekst te verwerken.

 

  • Nieuwe pagina’s aanmaken en schrijven als uit de zoekwoordanalyse blijkt dat dit een goede zet is.

 

  • Als het relevant is, gebruik maken van een informatieve blog.

 

  • Paginatitels en metabeschrijvingen toevoegen aan elke pagina van jouw website. Hierdoor zien potentiële bezoekers een relevante tekst in zoekmachines en rankt jouw website hier hoger.

 

  • Andere aanpassingen doorvoeren op de achtergrond van je website die jouw ranking kunnen verhogen. Websitesnelheid verbeteren is hier een voorbeeld van.

Zoekmachinemarketing (SEO & SEA)

Content marketing en zoekmachinemarketing liggen nauw bij elkaar omdat je SEO toepast op content. Het zijn twee aspecten van marketing die we als online marketing bureau voorzien voor onze klanten. Zoekmachinemarketing heeft twee onderdelen: Search Engine Optimisation (SEO) en Search Engine Advertising (SEA). SEO, zoals hierboven besproken, is het onderdeel waarmee je organisch meer bezoekers aantrekt via zoekmachines. SEA is hier de betaalde versie van.

Je kent ze wel, de advertenties in Google die helemaal vanboven en vanonder op de pagina getoond worden. Met deze advertenties kan je heel gericht adverteren naar potentiële bezoekers die interesse hebben in het onderwerp van jouw webshop, website of blogpost.

PAS WEL OP! Als je niet op de juiste zoektermen adverteert, verlies je snel veel geld aan een investering die niets opbrengt. Het is ook belangrijk om jouw Google ads maandelijks na te kijken omdat de rankingposities van de zoektermen snel veranderen.

Hoe kies jij het beste marketing agency in de buurt van Westerlo?

Er zijn verschillende dingen waarop je moet letten bij het kiezen van een marketing bureau, want het is natuurlijk een investering.

Transparantie: zoals eerder vermeld, is het succes van een marketingcampagne meetbaar. Kies dus voor een online marketing bureau dat transparant is en de resultaten duidelijk toont (ook als deze niet optimaal zijn).

Betrokkenheid: zie dat je niet gewoon een nummer bent, maar het respect krijgt dat je verdient. In grote marketing bureaus zijn er veel klanten. Het is hier dus makkelijker om gezien te worden als een nummer. Een kleiner bureau spendeert meestal meer tijd om jouw bedrijf persoonlijk te leren kennen.

kickeren met je marketing agency?

Hoe onderscheidt Krachtig Online zich van andere marketing bureaus?

online marketing bedrijf

Als marketing bureau vlakbij Westerlo is onze focus het vergroten van jouw rendement. We werken graag samen op een persoonlijke, doch professionele manier. Hoe beter we jouw bedrijf kennen, hoe beter we een marketingplan op maat kunnen opstellen.

Eén van onze USP’s (unique selling points) is onze flexibiliteit. Onze Inhouse Marketeers staan paraat om je efficiënt verder te helpen als er zich een belangrijke deadline voordoet. Snel een vraag stellen? Stuur gerust een bericht in de WhatsApp-groep die we bij het begin van de samenwerking opstellen.

We hebben ervaring met klanten te helpen subsidies aan te vragen. Exportplannen opstellen met klanten en bewijsstukken voorleggen die jouw aanvraag bij bijvoorbeeld FIT (Flanders Investment and Trade) krachtiger maken is één van onze sterkste punten. Op de hoogte zijn van nieuwe subsidies is ook belangrijk voor ons. Neem zeker eens een kijkje naar onze blogs over subsidies!

Focus op lange termijn ROI

Focus op lange termijn samenwerkingen. We stellen op vandaag vast dat vele meer dan 80% van de klanten, dewelke in 2018, ons startjaar klant werden, op heden nog steeds bij ons klant zijn. Dit lukt ons niet door op korte termijn veel geld te willen verdienen. Wel door op lange termijn bedrijven echt te willen helpen meer geld te verdienen.

Erkenning door de KMO-portefeuille. Sinds 2023 werden we erkend door de KMO-portefeuille na een lange en diepgaande audit van ons bedrijf. We verkregen dit kwaliteitslabel door ons bedrijf conform te maken aan alle nodige vereisten. Hierdoor kan jij als klant 30% korting krijgen via de KMO-portefeuille op onze tarieven. 

Focus op ROI. Enorm belangrijk en toch zien we dit vaak ontbreken bij concullega’s. Jij als klant moet, moet, moet, geld verdienen met online marketing. Wij als marketing bureau mogen nooit een kost voor je zijn, maar dienen je maandelijks (een pak) geld op te brengen. Dit is iets wat voor ons NUMMER 1 is. 

Persoonlijke, unieke & professionele content

Het is belangrijk dat jouw bedrijf zich online kan onderscheiden met professionele en originele content. Onze Inhouse Marketing experts zorgen ervoor dat jouw bedrijf mooi in beeld wordt gebracht, zowel foto’s als video’s

Succes cases van ons marketing bureau regio Westerlo.

Bekijk onze succes cases voor meer voorbeelden!

LTF Logo - online marketing

LTF, Porsche & Mercedes Garage te Geel

Trots om te laten zien dat LTF, Porsche & Mercedes garage te Geel, sinds 2020 klant is bij Krachtig Online, zowel voor online marketing als partner bij de offline marketing (spandoeken, vlaggen, raamreclame). 

Er zijn opvallend meer bezoekers in de showroom sinds de start in 2020 met gerichte vragen naar wagens die op Facebook en Instagram getoond werden. 

We maken en voorzien een professionele omkadering voor alle Facebook en Instagramadvertenties.

LTF was uiteraard al een zeer succesvol bedrijf en we zijn heel blij dat ze op ons blijven vertrouwen om dit succespad te blijven bewandelen. 

Logo Peeters Interieur - digitaal marketingbureau

Peeters Interieur

Peeters Interieur geeft al in juni 2018 het vertrouwen aan Krachtig Online om hun online marketing campagnes over te nemen. Peeters Interieur is een sterk groeiend bedrijf in de markt van moderne binnendeuren. 

Na een minder avontuur bij een vorige marketing partner, slaagden wij er wel in om een serieuze groei in leads, klanten, omzet en winst te realiseren voor Peeters Interieur. 

De bezoekers in hun showroom te Meerhout werden op 2 jaar tijd verdrievoudigd, met een omzetverdubbeling tot gevolg!

Op heden werken we ook voor Peeters Interieur nog alle online campagnes uit en ondersteunen we mee ook hun offline marketing verhaal (raamreclame, spandoeken, banners, vlaggen). Zeer fier op deze uitermate succesvolle samenwerking met een heel mooi bedrijf. 

marketingbureau

Original Brands

Original Brands, te Tessenderlo, is een speler met meerdere bedrijven die B2B en B2C kledingmerken verdelen op grote schaal (zoals bvb. Fitflop). 

Sinds januari 2021 werken we samen met hun intern marketing team, telkens 1 vaste dag, elke woensdag, per week inhouse bij hen te Tessenderlo aan de online marketing campagnes. 

Trots om mee te delen dat, ondanks zij al een marketing team van 4 personen in dienst hadden, wij hen echt nog heel veel konden bijleren, op een constructieve manier. 

Met als gevolg meteen in de eerste 12 maanden een enorme (+30 procent) stijging van hun omzet op hun belangrijkste merk, wat ook een sterk verhoogde winst met zich meebracht. 

We konden de lijn doortrekken en op heden, juli 2023, noteren we recordomzetten op hun grootste merken

Zeer rendabele samenwerking voor beide bedrijven, dewelke wij nog lang willen verder zetten.  

Werkwijze van een marketing bureau in Westerlo?

Welkom bij Krachtig Online, uw marketing bureau regio Antwerpen. Expert in het veroveren van de digitale wereld en het aantrekken van een overvloed aan nieuwe leads en klanten! Ontdek hoe onze gestructureerde en efficiënte aanpak je bedrijf naar succes zal leiden:

Stap 1: Online Marketing Audit

We starten met een grondige audit van uw bestaande sociale media, website en huidige strategie om inzicht te krijgen in uw huidige stand van zaken.

Stap 2: Strategie Meeting

In een inhoudelijke strategie meeting werken we samen met u als klant aan het bepalen van duidelijke targets en een plan van aanpak. Ons voorstel omvat ook het contentplan en het advertising plan.

Stap 3: Inrichting en Optimalisatie

We richten uw diverse online kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google & Google Analytics) optimaal in en koppelen ze voor een naadloze werking.

Stap 4: Krachtige Remarketing

Met technische expertise zetten we remarketing via Facebook, LinkedIn en Google op, en creëren we relevante marketing doelgroepen, specifiek gericht om zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te trekken voor uw bedrijf.

Stap 5: Professionele Contentcreatie

Een foto- en videomoment ter plaatse stelt ons in staat om professionele en aansprekende content te creëren die uw doelgroep zal aantrekken.

Stap 6: Kickoff-meeting

Samen bespreken we uw bedrijf. Met uw mening en die van ons marketing bureau. Mol als locatie? Ideaal voor ons.

Stap 7: Uitvoering van Campagnes

Nu begint de actie! We gaan aan de slag met het uitvoeren van de campagnes en creëren boeiende content voor de eerste maand.

Stap 8: Maandelijkse Optimalisaties

Elke maand optimaliseren we de campagnes, voeren we benodigde werkzaamheden uit en houden we een feedbackmoment om bij te sturen waar nodig.

Stap 9: Groeiende Successen

We zetten de campagnes voort en creëren nieuwe content voor de volgende maanden, waardoor uw succes blijft groeien.

Stap 10: Voortdurende Opvolging

Onze toegewijde inzet houdt niet op. Elke maand volgen we de resultaten op, optimaliseren we waar nodig en blijven we samenwerken voor maximale impact.<br><br>

Klaar om uw online aanwezigheid te transformeren en een stroom van nieuwe leads en klanten te verwelkomen? Neem vandaag nog contact op en laat ons uw groeiende succesverhaal schrijven!

  • Stap 1: Online Marketing Audit

    We starten met een grondige audit van uw bestaande sociale media, website en huidige strategie om inzicht te krijgen in uw huidige stand van zaken.

  • Stap 2: Strategie Meeting

    In een inhoudelijke strategie meeting werken we samen met u als klant aan het bepalen van duidelijke targets en een plan van aanpak. Ons voorstel omvat ook het contentplan en het advertising plan.

  • Stap 3: Inrichting en Optimalisatie

    We richten uw diverse online kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google & Google Analytics) optimaal in en koppelen ze voor een naadloze werking.

  • Stap 4: Krachtige Remarketing

    Met technische expertise zetten we remarketing via Facebook, LinkedIn en Google op, en creëren we relevante marketing doelgroepen, specifiek gericht om zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te trekken voor uw bedrijf.

  • Stap 5: Professionele Contentcreatie

    Een foto- en videomoment ter plaatse stelt ons in staat om professionele en aansprekende content te creëren die uw doelgroep zal aantrekken.

  • Stap 6: Kickoff-meeting

    We delen de strategie en lopen alle geplande campagnes samen met u door voor een vliegende start.

  • Stap 7: Uitvoering van Campagnes

    Nu begint de actie! We gaan aan de slag met het uitvoeren van de campagnes en creëren boeiende content voor de eerste maand.

  • Stap 8: Maandelijkse Optimalisaties

    Elke maand optimaliseren we de campagnes, voeren we benodigde werkzaamheden uit en houden we een feedbackmoment om bij te sturen waar nodig.

  • Stap 9: Groeiende Successen

    We zetten de campagnes voort en creëren nieuwe content voor de volgende maanden, waardoor uw succes blijft groeien.

  • Stap 10: Voortdurende Opvolging

    Onze toegewijde inzet houdt niet op. Elke maand volgen we de resultaten op, optimaliseren we waar nodig en blijven we samenwerken voor maximale impact.

    Klaar om uw online aanwezigheid te transformeren en een stroom van nieuwe leads en klanten te verwelkomen? Neem vandaag nog contact op en laat ons uw groeiende succesverhaal schrijven!

Wil jij online scoren en meer winst genereren?

Wat kost een marketing bureau regio Westerlo?

Sowieso als online marketing een echte ‘kost’ is voor je bedrijf, kan je er beter al meteen mee stoppen, of helemaal niet mee beginnen. Online marketing moet altijd opbrengen. Rendement voor jou als klant staat bij ons steeds centraal.

Bij Krachtig Online betaal je voor onze diensten €75/u excl. btw, of een dagtarief van €600 excl. btw. We merken dat we hiermee een gemiddeld uurtarief nastreven voor kleine kmo’s en zelfstandigen, een eerder laag uurtarief voor de grotere kmo’s. Voor deze prijs heb je een online marketing expert bij jou op kantoor zitten. Wil je graag 1 dag per maand ondersteuning of liever 4 dagen per maand ondersteuning? Dat is allemaal mogelijk bij ons marketing bureau. Westerlo als locatie, is natuurlijk geweldig bereikbaar voor ons. 

Je mag ook zeker rekenen dat het creëren van content en advertenties voor platformen zoals Facebook, Instagram en Google maandelijks al snel 1 tot 2 dagen in beslag neemt. Hiervoor krijg je een professionele online vertegenwoordiging terug welke jou nieuwe klanten, ALTIJD MOET OPLEVEREN.

wat kost een marketing bureau - Dilan

Wat doet een marketing bureau regio Westerlo?

Heel kort samengevat:

1/ Informatie verspreiden over jouw diensten of producten aan de juiste doelgroep.

2/ Opnieuw en opnieuw deze doelgroep gericht aanspreken met jouw product.

3/ Je doelgroep overtuigen om contact met je op te nemen.

4/ Inzetten om van je klanten ambassadeurs te maken.

SEO TIP: registreer je website op: http://online-marketing.uwpagina.nl of op http://digitale-marketing.jouwpagina.nl en je verkrijgt meteen waardevolle backlinks waardoor jouw website ook hoger zal scoren!

Dus het is nog steeds aan jou om de potentiële klanten om te zetten in effectieve klanten.

Als online marketing bureau regio Westerlo leveren wij dus op constante basis een aantal potentiële klanten af aan jou als ondernemer / bedrijf.

Wil je starten met online marketing of wil je alvast even de mogelijkheden verkennen?

Dan maken we graag eerst vrijblijvend kennis met jou.

Samenwerken met onze inhouse marketeers?